$$&(نــغــمــا ت الســنــدريــلا)&$$

ترقرقت دموع الحياه فقمت وقلت لا
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 حوار بين زوجين ليله زفافهما....جامد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
zizo
((مشرف الحب والرومانسيه))
((مشرف الحب  والرومانسيه))


عدد الرسائل : 80
العمر : 27
الموقع : http://zizo.netgoo.org
تاريخ التسجيل : 16/11/2007

مُساهمةموضوع: حوار بين زوجين ليله زفافهما....جامد   السبت ديسمبر 01, 2007 8:22 pm


حوارٌ بين زوجين ليلة زفافهما



الزوج : يااااه أخيرا الحلم بيتحقق ..
الزوجة : عاوزني أبعد عنك .... ؟؟
الزوج : لاااا.. متقوليش الكلام ده مره ثانيه .
الزوجة : إنت ... تحبني ؟؟
الزوج : اكييييييييييييد .
الزوجة : طيب ممكن تفكر تبعد عني ؟
الزوج : لا طبعاً ؟
الزوجة : طيب ممكن تهديني بوسه ؟
الزوج : طبعا.. و على خدك كمان .
الزوجة : طيب تعتقد إنك ممكن تضربني في يوم من الأيام ؟
الزوج :لا طبعا ... انا مش من النوع ده من الرجال .
الزوجة : ممكن أثق فيك ؟
الزوج : ايووووه...
الزوجه : يا حبيبي ...


بعد سنة من الزواج ..
وفي ذكرى زواجهما كان هناك حوارٌ آخر
... اقرأ من جديد من الأسفل الى الأعلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zizo.netgoo.org
Admin
ســنــد ر يــلا
ســنــد ر يــلا


عدد الرسائل : 650
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 04/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: حوار بين زوجين ليله زفافهما....جامد   السبت يناير 12, 2008 7:41 pm

ههههههههههههههه
جامد ميرسى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.ahlamontada.com
العاشق الحزينk
((مشــرف اســتراحــة الســندريــلا))
((مشــرف اســتراحــة الســندريــلا))


عدد الرسائل : 136
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: حوار بين زوجين ليله زفافهما....جامد   الجمعة فبراير 15, 2008 9:41 pm

هههههههههههههههههههههههههه تسلم يامبدع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حبك بالحشى نار
عضو جديد
عضو جديد


عدد الرسائل : 18
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: حوار بين زوجين ليله زفافهما....جامد   الجمعة فبراير 29, 2008 9:35 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حلووووووووووه واكيد انت احلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حوار بين زوجين ليله زفافهما....جامد   الخميس مارس 20, 2008 8:58 am

ههههههههههههههههههه صدقت والله وصدق المثل اللى قال ان دخل الجواز من الباب طار الحب من الشباك ههههههههههههههههههههههه Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حوار بين زوجين ليله زفافهما....جامد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
$$&(نــغــمــا ت الســنــدريــلا)&$$ :: الفئة الأولى :: المنتدى العام-
انتقل الى: